HansAron Ny medlem 2005-10-25 En fråga om K2 Juvy #1 Heej... Jag unrar om det gör något om skidan är "Super mjuk" eller om det är svårt och åka på den då eller ska det var lite hårdare?
Heej... Jag unrar om det gör något om skidan är "Super mjuk" eller om det är svårt och åka på den då eller ska det var lite hårdare?
androj Aktiv medlem 2005-10-25 En fråga om K2 Juvy #3 det beror väl på dig själv om du gillar mjuka lr hårda skidor
crilleus Ny medlem 2005-10-25 En fråga om K2 Juvy #4 eftersom det är ett par skidor så ska det väl mer eller mindre gå att åka på dem. så svaret blir: JA