En fråga om K2 Juvy

HansAron

Ny medlem
En fråga om K2 Juvy
Heej...
Jag unrar om det gör något om skidan är "Super mjuk" eller om det är svårt och åka på den då eller ska det var lite hårdare?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp