En ledig boendeplats - ÅRE 12/13

Irma

Medlem
Hej! Vi är tre tjejer och två killar, 19-20år, som ska säsonga uppe i Åre till vintern och letar nu efter en sista person att fylla boendet med. Boendet ligger väldigt centralt i Åre by.
Hör av dig snarast om du tycker detta låter intressant:)

Hej! Jag sitter i skrivande stund och söker jobb i Åre. Allt är lite osäkert men tänkte iaf anmäla intresse så kanske jag kan återkomma påfall det blir min destination för vintern :)

Hej Irma! Jag har länge tänkt att säsonga i Åre och i år blir det av. Är redan igång med att söka jobb, men många arbetsgivare tycker det är bra om man har säkrat sitt boende innan man kommer upp, och så hittade jag denna tråd.

Jag är också 20 i december (då ska det firas!) och är sportgalen i allmänhet. Nu tänkte jag lära mig åka skidor på allvar. Jag bor i södra Sverige och har inte haft så många möjligheter för det annars.
Har ni fortfarande en plats över berättar jag gärna mer om mig själv.
Tacksam för svar!

Vicky

Tjenare Irma!

Finns det fortfarande en plats över?

Jag söker jobb aktivt och letar boende.
Jag är 22 år och detta blir min andra säsong, var i Revelstoke Kanada förra vintern.

Hör av dig via PM :)

Tjenare =) Jag har fått jobb i åre men jag letar som en galning jobb till en kompis... skulle hon få jobb så löser nog allt sig men om inte skulle detta vara kanon! =) kan vara så med att jag får boende tack vare jobbet men de återstå att se... hör av mig efter helgen om detta är intressant =)

Tjo!
Hur är det med boendeplatsen? Har fått jobb i Åre under säsongen och om den är ledig är jag mer än gärna på att dela hyran med er! :D
Kan berätta mer om mig själv senare...
Hör gärna av er på min mail: jacobwisén@gmail.com eller tele 0703692237

Hoppas vi hörs!

Tillbaka
Topp