En plats kvar i vårt boende i Stanton!

Jaggee

Ny medlem
Vi har fixat boende hela säsongen och har en plats över! Vi är 4 guys från Lund (Skåne) som åker ner för att främst åka, festa men om nöden kräver så blir det lite jobb också!Vi bor centralt i St Anton! Låter det intressant så tveka för fan inte?! Ciaao

Tja man! Jag är för tillfället själv men sjukt sugen på att dra ner, St Anton låter inte fel. Lägg gärna till totten_mr@hotmail.com så kan vi snacka mer!

/Christoffer

tjena tjena.. låter sjukt nice, kan maila mig eller lägga till denoviish@hotmail.com så kan vi snacka mer:D låter ju grymt iaf..

mvh dennis

Tjenare.

Är 19 år och kommer från Göteborg, jag åker ner den siste November med tåg. Skulle vara tråkigt att sova på gatan när man kom ner. Så hör av er på mailen om ni är sugna på en riktig jävla idiot till skibumkompis.

Mail: reidar_164@hotmail.com

Over and out!
Reidar

PS Lugn bara lugn var inte rädd för namnet, jag har bara norskt ursprung, alltså är jag bara glad och trevlig!

Låter intressant!
Jag är en tjej på 20 år som letar efter boende. Jobb tänkte jag fixa där nere. Så jag är definitivt intresserad om platsen fortfarande är ledig! Är den det så släng iväg ett mail eller adda mig på msn: ida_haeggblom@hotmail.com
Hörs :)

Tjenixen gubbs! Är en Anton på 20 vintrar från Varberg(västkusten), som förtvilat söker bummar polare och boende till vintern. Aldrig vart i St Anton, men orten har ju ett vackert namn så skulle va nice o köra en säsong där! Hör gärna av er om ni kan tänka er att plocka med mig!

antonborjesson@gmail.com

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp