EN plats ledig!

monaliza

Ny medlem
EN plats ledig!
Ska du till Val d´Isère och letar boende? Då har jag och två norska tjejkompisar den perfekta lösningen!! Vi har en sängplats ledig i en nyrenoverad lägenhet på 25m2 väldigt sentralt i val d´isère! Inte så dyrt heller, vi har betalat redan och blir väldigt glada om vi finner dig så fort som möligt! Hör av dig om du är intresserad så ska du får mer info. Vi vill gärna ha dig som kan bo där så stor del av säsongen som möjligt, vi kommer att vara där från 7 december -> mars/april.

Har du jobbkontakter eller tips så blir vi extra happy!!

Hoppas vi hörs och ses snart!

Ullis

EN plats ledig!
Hallå där!
Jag är en 19-årig snowboardåkande tjej från Norrköping som ska ner till Val i vinter men ännu inte har något boende! Jag åker ner själv och kommer förhoppningsvis jobba hos en tant som en släkting jobbade för förra säsongen.
Hur billigt är billigt? Är det en etta? Och tusen andra frågor!!
Jag är en glad och pigg tjej som inte har några problem med hushållsgöran!
Hör gärna av er om platsen fortfarande är ledig!! Mail suzzie22@hotmail.com

/Suzzie

EN plats ledig!
Tjenare!
Jag heter Daniel Olsson, är 25 år och kommer från sveriges framsida (Göteborg). Jag har tänkt att göra 2-3 månader i Val d, men har ännu inget boende. Kommer åka ner själv då mitt resesällskap skaffat fru och kollar hellre på hus än åker skidor...
Jag åker skidor och har aldrig åkt så länge förut, därför är jag väldigt väldans intresserad av att dela lgh med er. Har tagit tjänstledigt från mitt jobb och har inget jobb där nere, men kan tänka mig att söka i stort sett allt.

För övrigt e jag snäll, rolig, trevlig, skötsam, inte rädd för att ta hand om "hemmet" osv. Kan även tänka mig en after-ski då å då =)

Hör av dig ang. priser, hur ni tänkt ta er ner mm mm

Så om ni vill dela lgh med en mkt go gubbe - hör av er snarast!

tack å hej

//Daniel

EN plats ledig!
Hej igen Ullis!

Du/Ni kan även ringa 0733-767 313 eller 031-198319 eller oxå maila på daniel@fsklv.se eller ketch77@spray.se

// D - igen!

Tillbaka
Topp