En plats över i lägenhet i Val d´Isere.

kkofalla

Medlem
Sökes:
- person som ska säsonga i val d`isere.

Finnes:
- tre pojkar, 2x21år & 19 år, varav två gjorde säsong där ifjol.
- nyrenoverad lägenhet på 38kvm i la daille, 1.5km från centrum.

pris: 2.288E + deposition (152E) + el (ca55E) / pers

Lägenheten ligger i Pierre & Vacances byggnaden mitt emot backarna i La Daille. Avståndet till liftarna uppskattar jag till drygt 100 meter.
Lägenheten består av två rum förutom toalett och dusch. Det ena rummet som är själva "huvudrummet" har två enkelsängar, kök samt balkong mot backarna (eftermiddagssolen). I det andra rummet finns en dubbelsäng.

Orkar man inte gå så går bussar in till "city" med början då liftarna öppnar, sista bussen går vid 0100 ungefär.

Är du intresserad?

Skicka ett mail innehållande lite info om dig själv till mig eller korkek här på Freeride.

Tja grabbar!
Jag e helt klart intresserad. mellan vilka datum rör sig det om?
Har varit i val ett antal gånger men aldrig gjort en säsong där. Gjorde säsong i anton förra vintern.
Hör av er!

Ta´t lugnt/johan

Trettiåtta kvadrat? Å två rum? Det är fan te att slå på stort och sikta på den flotta delen av livet numera? Haru tappat bort Flip på vägen eller vägrar han att acceptera boende utan krypavstånd till Karaoken på La Foret?

Hur är det om man vill våldsgästa ett tag? Finns det plats där eller? Nån plats över i nån säng? Kan faktiskt tänka mig dela säng med någon! *ler*

Annars blir det väl att sova i hallen utanför eller nåt, jag har hört att det är ett par hyvens killar som tänkte bo i lägenheten annars! Låter ju helbra! :)

Hör av er om ni vet nåt!

/Malin -en riktigt hyvens tjej!

Sen är det oxå så att bussarna faktiskt går tidigare än liftarna öppnar. De första börjar gå vid halv nio.

Om ni absolut inte hittar nån så måste ni säga till!! Då kan jag tänka mig att ställa upp, ska bara säga upp mig först...

Näää, hoppas ni får lite seriösa svar snart! Bonne Chance!

hej!
Vi e tre tjejer, så de kanske blir lite väl trångt, hehe. Men jag undrar bara om ni har nåra tips på var man kan få tag på lägenheter. Har ni nåra nr eller nåt? Skulle vara jättesnällt om ni hade nåt, börjar bli lite smått desperat.

Ha de fint, så syns vi där nere!
/Anna

killar, tänk såhär. Vi knuffar in både mig (Lisa) och min kompis (Mina) , båda 20 år, så blir det både mycket trevligare och mycket billigare! Va sägs om den idén?Jag tycker den låter toppen. Till saken hör självklart att vi är sjukt trevliga och roliga och kan även tänka oss att bjuda er pojkar på en eller annan nybakad kaka då och då! It´s an offer you can´t resist! hör av er till mig, curredutt@spray.se Tja/Lisa

Extrapris på tidsmaskiner nånstans som jag missat? Hade vart kul att uppleva -98/99 sässen igen...

Tillbaka
Topp