kkofalla
Medlem
En plats över i lägenhet i Val d´Isere.
Sökes:
- person som ska säsonga i val d`isere.
Finnes:
- tre pojkar, 2x21år & 19 år, varav två gjorde säsong där ifjol.
- nyrenoverad lägenhet på 38kvm i la daille, 1.5km från centrum.
pris: 2.288E + deposition (152E) + el (ca55E) / pers
Lägenheten ligger i Pierre & Vacances byggnaden mitt emot backarna i La Daille. Avståndet till liftarna uppskattar jag till drygt 100 meter.
Lägenheten består av två rum förutom toalett och dusch. Det ena rummet som är själva "huvudrummet" har två enkelsängar, kök samt balkong mot backarna (eftermiddagssolen). I det andra rummet finns en dubbelsäng.
Orkar man inte gå så går bussar in till "city" med början då liftarna öppnar, sista bussen går vid 0100 ungefär.
Är du intresserad?
Skicka ett mail innehållande lite info om dig själv till mig eller korkek här på Freeride.
- person som ska säsonga i val d`isere.
Finnes:
- tre pojkar, 2x21år & 19 år, varav två gjorde säsong där ifjol.
- nyrenoverad lägenhet på 38kvm i la daille, 1.5km från centrum.
pris: 2.288E + deposition (152E) + el (ca55E) / pers
Lägenheten ligger i Pierre & Vacances byggnaden mitt emot backarna i La Daille. Avståndet till liftarna uppskattar jag till drygt 100 meter.
Lägenheten består av två rum förutom toalett och dusch. Det ena rummet som är själva "huvudrummet" har två enkelsängar, kök samt balkong mot backarna (eftermiddagssolen). I det andra rummet finns en dubbelsäng.
Orkar man inte gå så går bussar in till "city" med början då liftarna öppnar, sista bussen går vid 0100 ungefär.
Är du intresserad?
Skicka ett mail innehållande lite info om dig själv till mig eller korkek här på Freeride.