Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
En plats sökes i bil Schweiz till Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emilia2014" data-source="post: 1059238" data-attributes="member: 147139"><p>Tack ni som var snälla och tipsade mig (otrevlighet har jag inte tid med)! Den där länken ser definitivt intressant ut Max Factor, tack för den, ska kolla upp närmare. Jag vidhåller att jag tycker det är galet att tåg kan kosta fem till tio ggr så mkt som flyg samma sträcka, och att det borde finnas medel att ändra på detta. Med det är en annan diskussion. Trevlig kväll!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emilia2014, post: 1059238, member: 147139"] Tack ni som var snälla och tipsade mig (otrevlighet har jag inte tid med)! Den där länken ser definitivt intressant ut Max Factor, tack för den, ska kolla upp närmare. Jag vidhåller att jag tycker det är galet att tåg kan kosta fem till tio ggr så mkt som flyg samma sträcka, och att det borde finnas medel att ändra på detta. Med det är en annan diskussion. Trevlig kväll! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
En plats sökes i bil Schweiz till Sverige
Tillbaka
Topp