Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En sådan där "Hjälp med skidköpet" tråd!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1078197" data-attributes="member: 155279"><p>Mina 29,5 va 335mm om jag minns rätt, mina nya 27,5 vet jag faktiskt inte.</p><p></p><p>Det du säger stämmer, men om de monterar bindningarna för, ex 315mm, och du köper 340mm, då kommer ju mittpunkten på monteringen flyttas bak och du får en mer bakmonterad bindning än vad du vill ha. </p><p></p><p>Velig är bra, då blir det oftast rätt eftersom man hinner fundera och göra lite mer research.</p><p></p><p>Line Sick Day 110 och Baron kommer bli så jäkla fint iaf! Är du osäker på pjäxan så köp det utan montage och montera i valfri butik här i Sverige eller dit du ska när du har köpt pjucks!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1078197, member: 155279"] Mina 29,5 va 335mm om jag minns rätt, mina nya 27,5 vet jag faktiskt inte. Det du säger stämmer, men om de monterar bindningarna för, ex 315mm, och du köper 340mm, då kommer ju mittpunkten på monteringen flyttas bak och du får en mer bakmonterad bindning än vad du vill ha. Velig är bra, då blir det oftast rätt eftersom man hinner fundera och göra lite mer research. Line Sick Day 110 och Baron kommer bli så jäkla fint iaf! Är du osäker på pjäxan så köp det utan montage och montera i valfri butik här i Sverige eller dit du ska när du har köpt pjucks! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En sådan där "Hjälp med skidköpet" tråd!
Tillbaka
Topp