En säng/några m^2 golv över någonstans!?

• Trådstartare Trådstartare Eds
  • Start datum Start datum

Eds

Ny medlem
TJENA!

Jag är en mysglad 20-årig skidåkare som pga akut omotivation tagit paus från juridikstudierna. Tänkte att det kunde vara kul att lattja skidor en säsong istället. Lite väl sent påtänkt kanske, därav denna kontaktannons.
Jag är en lång och ståtlig karl som gillar skogspromenader, föredrar dock strandpromenader mer, mysiga hemmakvällar, kramas, och en occasional kopp te framför brasan, bowling, och Trusse min plufsiga cairnterrier.

Skämt åsido, är redigt sugen på att komma bort från Sverige och min nyblivna galet ostrukturerade vardag.
Har aldrig säsongat förut, men tillbringat ett par veckor i alperna, och några månader i nordiska fjällvärlden allt som allt.
Kan väl sägas vara något av en "social kamelont"(lite fag-CV varning på den) Bra på att tjöta helt enkelt. Allergisk mot damm (inte överdrivet) städar gärna..
Dricka öl är också kul, för att inte säga genepi, vilket inte hindrar att jag tar första liften.

Pengar är inget problem. (kanske efter white room igår, har inte kollat kontoutdraget)
jättekul...

Puss&Kram Eduard 0704718009

hej!
tre tjejer här som har en säng över i Tignes, samma liftsystem som Val d'Isere. gjorde en säsong där förra året och kan bara säg att allt va sjukt bra (förutom maten som vi lagade själva kanske)
vi fick klartecken på vår lya för 2 dagar sen och är på väg ner redan imorgon (lör).
svara snabbt annars kan du vänta dig ett samtal nattetid från en resglad carro!

Kramar/ carro (fanny och hanna hälsar också!)

Tjena!

Hur får jag tag på er!? hade varit najs att reda ut ett och annat!

Ed

Tillbaka
Topp