En säsongsplats ledig i Val Thorens

stay_tuned

Ny medlem
Tjo!

Vi är fyra grabbar från Linköping som fixat en lya nere i Val Thorens från och med 1/1 till och med 1/5. Lägenheten är dock för 5 pers, så vi söker nu en till skön lirare! Vi fyra är polare sedan länge, vi är alla heterosexuella, älskar pilsner, skidåkning och doften av kebab. Vi söker en person som kan laga havregrynsgröt, steka ägg och diska! Du får absolut inte lida av klastrofobi då vi ska dela på ca 30 kvadratmeter... Två utav oss är lite mer avancerade skidåkare med bland annat en tidigare säsong i bagaget, övriga personerna är medelgoda åkare. Vi skiter med andra ord fullständigt hur gammal du var när du satte din första 360, vilken viktinställning du har på DIN-skalan, vilket flex du har på dina nya Nordicapjäxor eller hur dyrt ditt Norrönaställ är. Du ska kunna dricka pilsner, tvätta kläder i duschen med schampo och inse att ketchup är nyckeln till all mat som smakar skit. Är du brat behöver du inte höra av dig... Norrlänningar får förtur!

Lägenheten ligger centralt i Val Thorens. Mitt i smeten med andra ord. Lägenheten består av 2 våningssängar, en med 3 bäddar och en med 2. Det finns ett badrum och ett pentry + en balkong med schysst utsikt. Hyran kommer kosta 1760 Euro från och med 1/1 till 1/5, alltså 4 månader. Du kommer tvingas betala 250 Euro i deposition.

Är du intresserad? Hör av dig på FR-mail eller på mailadress: malmen89@hotmail.com

Skål!

sweet med fler linköpingsbor i valle i vinter, jag är ju norrlänning från början och allt. men jag har boende redan =)

Hallå...

Låter ju sjukt kul...är tjejer oxå väkommna??

Säsongat i Aspen i 2 år i rad...sjysst som fan!

Norrläning kan man väl inte skryta med att man e =) uppvuxen i västerås men pluggat i norrland, Arjeplog 3 år.

Kostnaden per månad att dela på alla är alltså 1760?! Eller är man så blond att man inte fatta helt korrekt =)

Sen är man ju faktiskt född i Linköping...man måste ju ändå få ett plus i kanten för det =)

/ Helena

oj fel Helena, känner Du Helena, Helena från Ängelholm 30 år som också jobbat i Aspen i 2 år, hade sällskap med Ceasar Piotto?
Världen e lite liten ibland..
Därför jag skoja lite;)

är det någon som är sugen på val thorens så har jag en mail adress till min goda vän thomas som äger ett antal lägenheter där nere!

altså endast lägenhet inget jobb.. man bor 4 och 4 jätte nära till både barer och backen!

hör av er till fogsgaard@yahoo.com för mer info!!

Tillbaka
Topp