En sorglig vinter kan komma...

• Trådstartare Trådstartare vattenflaskan
  • Start datum Start datum
V

vattenflaskan

Guest
Hörde detta på nyheterna:
Väder experterna tror.... denna sommar har varit lika varm som sommaren 94.
Under hösten 94 regnade det och åskade det, denna höst ser likadan ut.
Vintern 94 var slask och blask, plusgrader och regn...
Denna vinter kan bli likadan som vintern 94 på grund av att sommaren varit likadan och hösten har också varit lika, i allafall hittills men hoppas det vänder!
Vi får be till gud och allting och bara hålla tummarna och hoppas på en kanon vinter!

men man kan ju hoppas på att metrologerna har fel.! för hur många gånger i sommar har dom inte sagt att det sk bli regn så har det blivit sol.!?

men vafan det är ju fortfarande sommar! chilla lite nu va! det är ju onödigt att ta ut nåt i förskott!

jaao sommarn e kvar, å rönnbär finns det.. :D men det finns en hög chans att metrologerna har rätt men ja tror mer på vinter än blask!

Även om många olika år liknar varandra beträfande klimat är de alltid unika. Därför behöver det inte bli en dålig vinter.

jorå ja tror iaf att det kommer komma en massa härliga snöstormar så man nästa dag kan gå ut och bygga backyard.. vafan alla det blir vinter!! om det inte blir har metrologerna erövrat världen och då blir jag sur!!

jag ringde nyss till göran persson och han sa att det blir en härlig vinter!

men jag har hört att om det kommer mkt rönnbär så blir det en kall vinter. å här är de fett me rönnbär!

ja, och då blir antagligen vintern helt okej den med, heligaste för alla rönnbär<3<3 Fredens liljor.

Sverige tog brons i fotbolls-vm sommaren 94, det gjorde dom inte i år, därför kommer det bli en bra vinter! :D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp