Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
En till bräda för säsongen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SebastianU" data-source="post: 935549"><p>Kommer med största sannolikhet att köpa en till bräda för min säsong i Chamonix. Dock känns det så jäkla svårt att bestäma sig enbart utifrån vad som skrivs som produktbeskrivning. Just nu har jag en skate banana från 09/10 och jag är väldigt sugen på något nytt. Just nu blir det mest offpist/puderåkning men att småjibba och leka runt är någonting som hör till min åkning. Skate bananen funkar för det mesta men kanske inte en så optimal allmountainbräda. </p><p></p><p>Har tittat på tre stycken brädor sofar (lib tech alla tre) - Lib Tech TRS total ripper series, Lib Tech Travis Rice Pro, Lib Tech Jamie Lynn Phoenix series.</p><p></p><p>Är det någon som åker på en av dessa plankor för tillfället och har några visdomsord att dela med sig av?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SebastianU, post: 935549"] Kommer med största sannolikhet att köpa en till bräda för min säsong i Chamonix. Dock känns det så jäkla svårt att bestäma sig enbart utifrån vad som skrivs som produktbeskrivning. Just nu har jag en skate banana från 09/10 och jag är väldigt sugen på något nytt. Just nu blir det mest offpist/puderåkning men att småjibba och leka runt är någonting som hör till min åkning. Skate bananen funkar för det mesta men kanske inte en så optimal allmountainbräda. Har tittat på tre stycken brädor sofar (lib tech alla tre) - Lib Tech TRS total ripper series, Lib Tech Travis Rice Pro, Lib Tech Jamie Lynn Phoenix series. Är det någon som åker på en av dessa plankor för tillfället och har några visdomsord att dela med sig av? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
En till bräda för säsongen
Tillbaka
Topp