S
SebastianU
Guest
En till bräda för säsongen
Kommer med största sannolikhet att köpa en till bräda för min säsong i Chamonix. Dock känns det så jäkla svårt att bestäma sig enbart utifrån vad som skrivs som produktbeskrivning. Just nu har jag en skate banana från 09/10 och jag är väldigt sugen på något nytt. Just nu blir det mest offpist/puderåkning men att småjibba och leka runt är någonting som hör till min åkning. Skate bananen funkar för det mesta men kanske inte en så optimal allmountainbräda.
Har tittat på tre stycken brädor sofar (lib tech alla tre) - Lib Tech TRS total ripper series, Lib Tech Travis Rice Pro, Lib Tech Jamie Lynn Phoenix series.
Är det någon som åker på en av dessa plankor för tillfället och har några visdomsord att dela med sig av?
Har tittat på tre stycken brädor sofar (lib tech alla tre) - Lib Tech TRS total ripper series, Lib Tech Travis Rice Pro, Lib Tech Jamie Lynn Phoenix series.
Är det någon som åker på en av dessa plankor för tillfället och har några visdomsord att dela med sig av?