Engelberg

CarolinaS

Ny medlem
Engelberg
Åker nu till Schweiz, Luzern, för att jobba ett år. Vill gärna ha polare att åka med i Engelberg med omnejd. Hör av dig om du ska till de trakterna! carolinaschuster@hotmail.com
Ha en härlig skidsäsong!

Engelberg
Hej
Är 3 grabbar som seriöst funderar på Engelberg
Har du nån kontakt med boende...
Jättetacksam för svar
Dennis; Rickard, Micke
dennis_franzen@hotmail.com
www.nordaventyr.com

Engelberg
Låter mycket intressant!
Har tänkt åka iväg efter jul, är dock ensam för tillfället. När åker ni ner? Vore ju soft om man visste någon som skulle på samma ställe och som man kunde dela boende med.

Simma lugnt, åk fort!

Engelberg
Det är inga problem att hitta någon att åka skidor med i Engelberg. Såvida man inte beter sig lika illa som en hel del av de svenskar som bodde där förra vintern. Engelberg är inte Chamonix. Tyvärr fick svenskarna ett lite sämre rykte under vintern som gick, mycket pga attityd. Jag tror att det löser sig för dig i vinter. Gå bara in på en bar och bete dig som människa. Dvs le, betala, lämna dricks och tro inte att du är någon.

Engelberg
ang powdercafe - tror inte att alla riktigt håller med om att chamonix-attityden var så utbredd, roligt att det är någon som tycker till om andras beteende (föregår du själv med gott exempel??) och som vi från norr brukar säga; om det inte passar så sköt dig själv å skit i andra. Vad vore världen om alla vore så jävla tråkiga, bocka och buga, slicka å suga?? förbannade jävla svenskmentalitet som får mig att spy!! usch!!

till ämnet; vad dig själv och hoppas att någon gillar dig, skit i mr "jag vet hur man ska uppföra sig för att få många (falska) vänner" tycker..

power to the oväntade!!

Tillbaka
Topp