Enstaka dygn i Åre för en person?

nikasp

Medlem
Tjena, om jag hinner så åker jag till Åre 2-3 dagar efter jakt den här helgen. Vad finns det för bra tips på korttidsboende och ca pris om jag spontant ska bo måndag-onsdag kanske? Jag är inte så priskänslig och 40 år så blir ingen madrass uppe i skogen eller liknande men 2600 spänn för två nätter på Holiday Club känns lite onödigt dyrt. Tacksam för tips!

Jag är sugen på långhelg med brädåkande fruga...var skall man bo om man vill ha normal scandic-standard, och gedigen hotellfrulle, och bara vill bo fre-sön i dubbelrum (inget delat boende dvs)? :)

Nä, vill bo ungefär som SGM skriver. Att tveka på 1300 kr/natten tycker inte jag är att vara supersnål. Tycker man att det är helt decent för en enda person så har man hybris eller bor på Öfvre Östermalm enligt mig :)

Sveda_och_verk sa:
Och tydligen för snål för att bo anständigt...

Det blev Vemdalen istallet och Hogfjallshotellet for 950 bagare natten x3. Ledig hela mars sa fragan ar anda aktuell.

Fick hora om en pa jobbet, 50+are, som var till Zermatt med hans nya sambos systers familj. De hade kopt en lgh i Zermatt for 12 miljoner SEK. Helt OK tyckte han :)

Tillbaka
Topp