Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
alllwiz sa:Snaggad
Råkade bada med min mobil igår.. Så kan inte lägga upp bilderTwelvee sa:utan bilder känns det jävligt drygt?![]()
Inte meningen att man ska skriva vad som finns i sin garderob.Lee-nus sa:fattiga ni är som bara har en uppsättning kläder.
Tur att nån har bra klädsmak härThiche sa:Björnfitta
dunjacka
Täckbyxor
tjockstrumpor
skoterstövlar
HAHahha langa upp en bild på din mördar blick!theoJ sa:- rosa/turkos helkropps-läderspandex
- wheelies på fötterna
- en röd mantel som fladdrar
- en skitfarlig blick som jag stirrar på folk med
- ett midjebälte med små vattenflaskor på
- och ett sportigt pannband med mina initialer på
sen är jag fit-for-fight för vad jag än stöter på!
precis, sen kan det ju också vara intressant att veta vilken modell för dom har ju en hel del olika..v_olaisen sa:va fan är ray bens för nånting?
ray bans?
Det visar på (ofta fejkad) cashflow och ekonomisk säkerhet att säga Ray Bans istället för modellen som personen i fråga nu antagligen menar, då jag tvekar på att en 15 årings ekonomi ser såpass ljus ut i dessa tuffa tider så att denne har råd med ett par Ray Bans (800 kr på NK enligt superbloggaren Kenza, se kenzas.se). Jag tror att denne 15 åring bidrar till den hemska företeelsen undanhållelse av information då han kallar sina, förmodade Ray Ban Wayfarer-kopior, för Ray Bans istället för modellen på solglasögon som ju heter Wayfarers. Egna tolkningar och vridningar av namnet på modellen förekommer även ofta, såsom sweetfarer, gayfarer och nowayfarer.YoutubeHasse sa:precis, sen kan det ju också vara intressant att veta vilken modell för dom har ju en hel del olika..v_olaisen sa:va fan är ray bens för nånting?
ray bans?
Låter som en jättesöt sommaroutfit. Om du heter Nils och bor tillsammans med Blondinbella.plopp2004 sa:backslick med mina rayban brillor
uppknäppt lyle and scott piké
tiger of sweden bälte
uppvikta chinos precis nedanför vaden
vita strumpor med blåa ränder på (seglar strumpor)
fred perry tygskor uppknutna svarta
det låter också jättegulligt. Om man är 50 cent.plopp2004 sa:nej, jag baah skojja Ebba-T!
min riktiga outfit är
lila 12xl tall-tee
dollar halskedja
extra baggy jeans
Dcshoecousa skor
Screlf mössa och LRG 6xl Hoodie grön
nej jag kan inte! den är alldeles för farlig :<Railson sa:HAHahha langa upp en bild på din mördar blick!theoJ sa:- rosa/turkos helkropps-läderspandex
- wheelies på fötterna
- en röd mantel som fladdrar
- en skitfarlig blick som jag stirrar på folk med
- ett midjebälte med små vattenflaskor på
- och ett sportigt pannband med mina initialer på
sen är jag fit-for-fight för vad jag än stöter på!
de ligger nått i det du säger!Matheew sa:lite svårt att skriva....för jag har olika kläder varje dag....
ELR OM MAN ÄR Jibber Föutom halskedja ???ebba-t sa:det låter också jättegulligt. Om man är 50 cent.plopp2004 sa:nej, jag baah skojja Ebba-T!
min riktiga outfit är
lila 12xl tall-tee
dollar halskedja
extra baggy jeans
Dcshoecousa skor
Screlf mössa och LRG 6xl Hoodie grön