Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Erbjuder temp boende i Chamonix.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Norrmann1" data-source="post: 101990" data-attributes="member: 47482"><p>Hej Cj och Julia!</p><p>Jag tankte åker ner på mondag och er lite osaker på om jag ska åka direkt til Val D`isere eller stanna lite i Cham och helsa på kompisar.. Jag kan vara intereserad av en vecka eller två i perioden 17 jan til 17 feb. Jag er 20 år, och åker telemark. Er bra på å hjelpa til om det behøvs.</p><p></p><p>-Anders frå Norge</p><p></p><p>mail: anders_hellum@operamail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Norrmann1, post: 101990, member: 47482"] Hej Cj och Julia! Jag tankte åker ner på mondag och er lite osaker på om jag ska åka direkt til Val D`isere eller stanna lite i Cham och helsa på kompisar.. Jag kan vara intereserad av en vecka eller två i perioden 17 jan til 17 feb. Jag er 20 år, och åker telemark. Er bra på å hjelpa til om det behøvs. -Anders frå Norge mail: anders_hellum@operamail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Erbjuder temp boende i Chamonix.
Tillbaka
Topp