Erbjuder temp boende i Chamonix.

Hej. Vi har en lägenhet som ibland har lite extra sängar som vi kan tänka oss hyra ut till någon behövande. Men vi kan tyärr inte erbjuda något långtidsboende. Vi har tvättmaskin, internet, telefon, xbox m.m. Hyra 100 euro veckan el 15 euro per natt! (bummare kanske kan pruta)!

Maila om ni är intresserade!
Återkommer med telnr!

MVH
cj o julia

Hej Cj och Julia!
Jag tankte åker ner på mondag och er lite osaker på om jag ska åka direkt til Val D`isere eller stanna lite i Cham och helsa på kompisar.. Jag kan vara intereserad av en vecka eller två i perioden 17 jan til 17 feb. Jag er 20 år, och åker telemark. Er bra på å hjelpa til om det behøvs.

-Anders frå Norge

mail: anders_hellum@operamail.com

Tja

Jag skall åka ner till Cham nästa helg med jobbet och tänkte även stanna måndag/tisdag. Jag skulle således behöva boende på söndag 23 jan och måndag 24 jan samt någon att åka med under dessa dagar.

Är ni intresserade av att agera hotell?

//Jacob

Tjingeling!

Jag är en 34 årig tjej som tar bilen ner mot alperna den 18/1. Första stopp blir Engelberg några dgr men sedan har jag planer att ev ta mig till Chamonix. Har varit där någon dag vid tre olika tillfällen men har aldrig åkta skidor där, i år är detta ett MÅSTE :)
Har ni forfarande platser kvar eller är allt uppbokat nu?

Jag nås på mail: liaw@spray.se eller mobil +4670-7708064 även efter min avresa

Tillbaka
Topp