Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
erfarenhet av Swedemont
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Krippa" data-source="post: 1278731" data-attributes="member: 186299"><p>Köpte exakta modellen i år, hunnit med en ~10 dagar, funkar jättebra för mig. Kör bara liftburet dock, men där funkar dom jättebra. Inga skador nere vid fötterna än tex. Plurrat en gång i en stor puderdriva och då gjorde dom jobbet, ingen snö fann sin väg in på kroppen.</p><p></p><p>Har inte behövt testa dom än men kan tänka mig att luftningen som bara är två nätade öppningar på utsidan av benet kan komma att bli för lite luftning om man faktiskt blir för varm.</p><p></p><p>Har väl varit nånstans mellan 0 grader och minus 15 jag kört i och där funkar dom för mig. Som är normalt väldigt varm av mig. Va själv mest ute efter att få lite värme runt nedre magen/ryggslut där det ofta kunde blåsa in lite kände jag när man sitter i lift med "vanliga" byxor och det problemet är ju helt eliminerat.</p><p></p><p>Är 187 lång och har provat både 2XL och 3XL båda funkar i längd för mig, men tror inte det ska vara några problem för någon som är antingen 2 meter eller 1.8, bara spänna axelremmarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Krippa, post: 1278731, member: 186299"] Köpte exakta modellen i år, hunnit med en ~10 dagar, funkar jättebra för mig. Kör bara liftburet dock, men där funkar dom jättebra. Inga skador nere vid fötterna än tex. Plurrat en gång i en stor puderdriva och då gjorde dom jobbet, ingen snö fann sin väg in på kroppen. Har inte behövt testa dom än men kan tänka mig att luftningen som bara är två nätade öppningar på utsidan av benet kan komma att bli för lite luftning om man faktiskt blir för varm. Har väl varit nånstans mellan 0 grader och minus 15 jag kört i och där funkar dom för mig. Som är normalt väldigt varm av mig. Va själv mest ute efter att få lite värme runt nedre magen/ryggslut där det ofta kunde blåsa in lite kände jag när man sitter i lift med "vanliga" byxor och det problemet är ju helt eliminerat. Är 187 lång och har provat både 2XL och 3XL båda funkar i längd för mig, men tror inte det ska vara några problem för någon som är antingen 2 meter eller 1.8, bara spänna axelremmarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
erfarenhet av Swedemont
Tillbaka
Topp