Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter APO Ron, monteringspunkt.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1060989" data-attributes="member: 99032"><p>Jo, men den går ju oxå att montera -12 enligt dem... känns dock iskallt för mig.</p><p></p><p>Var inne på -5--6 ett tag men... eftersom jag inte har fallit totalt för trenden att montera framåt så är jag just nu mer inne på samma linje som bl.a. Solly som flyttade linjen på Q115 från -6 till nästan -8 inför förra säsongen.</p><p></p><p>Skulle ändå vara kul att höra om någon har förstahandsinfo sprungna ur egna åk på skidan i fråga!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1060989, member: 99032"] Jo, men den går ju oxå att montera -12 enligt dem... känns dock iskallt för mig. Var inne på -5--6 ett tag men... eftersom jag inte har fallit totalt för trenden att montera framåt så är jag just nu mer inne på samma linje som bl.a. Solly som flyttade linjen på Q115 från -6 till nästan -8 inför förra säsongen. Skulle ändå vara kul att höra om någon har förstahandsinfo sprungna ur egna åk på skidan i fråga!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter APO Ron, monteringspunkt.
Tillbaka
Topp