Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter av Armada Tracer 98 och 108
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stefanlm" data-source="post: 1207215" data-attributes="member: 171693"><p>Jag har ett par Tracer 98. Teståkte mot ganska många modeller innan jag köpte dem. Jämfört med Rustler upplevde jag dem som inte riktigt lika lekfulla men mycket stabilare. Jag bor i Åre och är supernöjd med dem på alla Jämtlands underlag förutom att det kanske finns något att säga om pisten då jag kan sakna lite mer svar i svängarna. Jag har Shiftbindningar på mina.</p><p></p><p>Om du redan har ett par Rustler så kanske ett alternativ är att helt enkelt byta bindning på dem? Sååå stor skillnad mellan Rustler och Tracer är det inte. (Jag vet, konstigt att föreslå att inte köpa ytterligare ett par skidor här, men men.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stefanlm, post: 1207215, member: 171693"] Jag har ett par Tracer 98. Teståkte mot ganska många modeller innan jag köpte dem. Jämfört med Rustler upplevde jag dem som inte riktigt lika lekfulla men mycket stabilare. Jag bor i Åre och är supernöjd med dem på alla Jämtlands underlag förutom att det kanske finns något att säga om pisten då jag kan sakna lite mer svar i svängarna. Jag har Shiftbindningar på mina. Om du redan har ett par Rustler så kanske ett alternativ är att helt enkelt byta bindning på dem? Sååå stor skillnad mellan Rustler och Tracer är det inte. (Jag vet, konstigt att föreslå att inte köpa ytterligare ett par skidor här, men men.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter av Armada Tracer 98 och 108
Tillbaka
Topp