Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
erfarenheter av flyg till frankrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Avoriaz" data-source="post: 231305" data-attributes="member: 42684"><p>Flugit dit ca 10-15 ggr nu till vintern och har alltid haft med mig allt skit du kan tänka dig :P Pjäxor, skidor, skidkläder, vanliga kläder o alltihop. Dem har aldrig någonsin brytt sig om att ens fundera över hur mycket övervikt jag har haft så vitt jag vet <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Så det är nog bara att köra på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Avoriaz, post: 231305, member: 42684"] Flugit dit ca 10-15 ggr nu till vintern och har alltid haft med mig allt skit du kan tänka dig :P Pjäxor, skidor, skidkläder, vanliga kläder o alltihop. Dem har aldrig någonsin brytt sig om att ens fundera över hur mycket övervikt jag har haft så vitt jag vet :) Så det är nog bara att köra på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
erfarenheter av flyg till frankrike
Tillbaka
Topp