Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det är väl ingen skillnad mot någon annan flygning. Jag har flugit eller vafan det heter till franska alperna typ 5 gånger och då har jag haft en jävla stor trunk, pjäxor, två par skidor och handbagage. Med andra ord är de nog inte så noga.
Flugit dit ca 10-15 ggr nu till vintern och har alltid haft med mig allt skit du kan tänka dig :P Pjäxor, skidor, skidkläder, vanliga kläder o alltihop. Dem har aldrig någonsin brytt sig om att ens fundera över hur mycket övervikt jag har haft så vitt jag vet Så det är nog bara att köra på.
Flyger du till geneve med SAS får du betala 120kr extra om du har skid/snowboard bag ovasett totalvikt. Flög hem med snowboardväska o två andra väskor på totalvikt 45kg för 120kr!
Räkna inte med att "slinka igenom" om du har mycket övervikt.. speciellt inte om du ser ut som en redig brädåkare!