Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter av www.mardosport.com ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JanneSjo" data-source="post: 1287562" data-attributes="member: 187722"><p>Nyregistrad användare. Jag hittade den här tråden efter att jag beställt ett par skidor från Mardosport. Gjorde saker i fel ordning kan man tycka.</p><p>Om jag läst här först hade jag nog inte beställt från dem.</p><p>I alla fall tänkte jag att jag kunde dela med mig av min erfarenhet.</p><p>Beställde ett par Völkl Racetiger SC, som beskrevs som fina på hemsidan. 4750 kronor inklusive frakt. En dag senare fick jag ett meddelande med bilder på skidorna och de sägar att de har en del repor och är slitna på ovansidan. Kanter och belag fina. De erbjuder 400 kronor rabatt eller att jag väljer några andra skidor från deras hemsida. Jag ville ändå ha skidorna. Rätt längd och lite repor på ovansidan gör inte så mycket tänkte jag. Man slipper bli ledsen när man gör sina fösta egna repor tänkte jag. Jag tar dem om ni drar av ytterligare 200 kr. Ok!</p><p>Idag en vecka senare leverades de. Bra förpackade med bubbelplast och kartong. De ser ut som bilderna jag fick.</p><p>Hittills är jag nöjd, men har ju inte provåkt dem ännu. Längtar efter premiären. 4150 för de här skidorna känns helt okej tycker jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JanneSjo, post: 1287562, member: 187722"] Nyregistrad användare. Jag hittade den här tråden efter att jag beställt ett par skidor från Mardosport. Gjorde saker i fel ordning kan man tycka. Om jag läst här först hade jag nog inte beställt från dem. I alla fall tänkte jag att jag kunde dela med mig av min erfarenhet. Beställde ett par Völkl Racetiger SC, som beskrevs som fina på hemsidan. 4750 kronor inklusive frakt. En dag senare fick jag ett meddelande med bilder på skidorna och de sägar att de har en del repor och är slitna på ovansidan. Kanter och belag fina. De erbjuder 400 kronor rabatt eller att jag väljer några andra skidor från deras hemsida. Jag ville ändå ha skidorna. Rätt längd och lite repor på ovansidan gör inte så mycket tänkte jag. Man slipper bli ledsen när man gör sina fösta egna repor tänkte jag. Jag tar dem om ni drar av ytterligare 200 kr. Ok! Idag en vecka senare leverades de. Bra förpackade med bubbelplast och kartong. De ser ut som bilderna jag fick. Hittills är jag nöjd, men har ju inte provåkt dem ännu. Längtar efter premiären. 4150 för de här skidorna känns helt okej tycker jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter av www.mardosport.com ?
Tillbaka
Topp