Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter av www.mardosport.com ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kalpsjo" data-source="post: 1338246" data-attributes="member: 147451"><p>Dags att skrämma liv i den här tråden! Ni kanske har sett att mardo försöker kränga sina grejor på Blocket? Eftersom Blocket är en marknadsplats för säljare i Sverige har mardo låtsats som att de finns här. Flera år i rad har de lagt in att de finns i Stockholm med ett fejk telefonnummer som inte går någonstans. </p><p></p><p>Jag rapporterade det här till Blocket första gången 2021, då låtsades mardo ha en butik i Bromma och kommunicerade från en gmail-adress. </p><p></p><p>Jag rapporterade dem igen häromdagen och fick detta svar: </p><p></p><p>"Hej, </p><p> </p><p>Tack för ditt mejl.</p><p> Jag har gått in och tagit ned annonserna från sidan nu, inväntar att butiken också ska tas ned helt, tyvärr så är det inte något jag kan göra här men har skickat ett begäran om nedtagning till dom som sitter med butikssupport.</p><p> </p><p>Vänliga hälsningar</p><p>Victor, Blockets kundsäkerhetscenter"</p><p></p><p>Så ser ni dem igen på Blocket: rapportera dem. De hör inte hemma där förrän de har sin verksamhet i Sverige.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kalpsjo, post: 1338246, member: 147451"] Dags att skrämma liv i den här tråden! Ni kanske har sett att mardo försöker kränga sina grejor på Blocket? Eftersom Blocket är en marknadsplats för säljare i Sverige har mardo låtsats som att de finns här. Flera år i rad har de lagt in att de finns i Stockholm med ett fejk telefonnummer som inte går någonstans. Jag rapporterade det här till Blocket första gången 2021, då låtsades mardo ha en butik i Bromma och kommunicerade från en gmail-adress. Jag rapporterade dem igen häromdagen och fick detta svar: "Hej, Tack för ditt mejl. Jag har gått in och tagit ned annonserna från sidan nu, inväntar att butiken också ska tas ned helt, tyvärr så är det inte något jag kan göra här men har skickat ett begäran om nedtagning till dom som sitter med butikssupport. Vänliga hälsningar Victor, Blockets kundsäkerhetscenter" Så ser ni dem igen på Blocket: rapportera dem. De hör inte hemma där förrän de har sin verksamhet i Sverige. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter av www.mardosport.com ?
Tillbaka
Topp