Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter från Rossignol Soul 7 HD och Fischer Ranger 102?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Herkaperka" data-source="post: 1203466" data-attributes="member: 149640"><p>Jag väger precis under 100 pannor och långt ifrån bara muskler. Jag är en medelåkare som åker hårdare påsklov svenssons men betydligt mesigare än många här inne. Jag klara ganska lätt av att pusha soul 7 hd för hårt speciellt om de är lite mer stök och har därför sålt de. Däremot Fischer 102 fr levererar. Väldigt lätt att smeara svänger men har väldigt bra respons och kick ut ur svängar. Tycker fischern är bättre i pist stök och allt utom det där sista i flytet jämfört mot soul. Tror att hade jag vägt 75 kg och haft samma körstil hade jag nog tyckt precis tvärtom gällande vilka skidor jag hade valt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Herkaperka, post: 1203466, member: 149640"] Jag väger precis under 100 pannor och långt ifrån bara muskler. Jag är en medelåkare som åker hårdare påsklov svenssons men betydligt mesigare än många här inne. Jag klara ganska lätt av att pusha soul 7 hd för hårt speciellt om de är lite mer stök och har därför sålt de. Däremot Fischer 102 fr levererar. Väldigt lätt att smeara svänger men har väldigt bra respons och kick ut ur svängar. Tycker fischern är bättre i pist stök och allt utom det där sista i flytet jämfört mot soul. Tror att hade jag vägt 75 kg och haft samma körstil hade jag nog tyckt precis tvärtom gällande vilka skidor jag hade valt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter från Rossignol Soul 7 HD och Fischer Ranger 102?
Tillbaka
Topp