Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter kring att säsonga med resebolag
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lillmacke1" data-source="post: 1285394" data-attributes="member: 182889"><p>Har själv jobbat åt Nortlander, dock för 6 år sedan så det kan se annorlunda ut idag.</p><p></p><p>Som Ivo säger så får man räkna med att jobba väldigt mycket, i princip varje dag, ibland från tidig morgon till sent på natten. Om man nu räknar pistvisning, picknickar och afterski som jobb...</p><p></p><p>Kass lön men företaget ger dig boende och liftkort, man brukar också få rätt feta rabatter hos samarbetspartners, barer, restauranger osv. Beroende på hur mycket man festar så kan man nog klara sig på lönen om man tänker efter lite. Jag gick minus men var också ute extremt mycket den vintern.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lillmacke1, post: 1285394, member: 182889"] Har själv jobbat åt Nortlander, dock för 6 år sedan så det kan se annorlunda ut idag. Som Ivo säger så får man räkna med att jobba väldigt mycket, i princip varje dag, ibland från tidig morgon till sent på natten. Om man nu räknar pistvisning, picknickar och afterski som jobb... Kass lön men företaget ger dig boende och liftkort, man brukar också få rätt feta rabatter hos samarbetspartners, barer, restauranger osv. Beroende på hur mycket man festar så kan man nog klara sig på lönen om man tänker efter lite. Jag gick minus men var också ute extremt mycket den vintern. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter kring att säsonga med resebolag
Tillbaka
Topp