Ett klick för FREERIDE!

lainio

Ny medlem
Ett klick för FREERIDE!
Nu vet jag inte riktigt hur det fungerar, men många hemsidor får lite provision när folk klickar på de banners som finns på hemsidorna.

Så för att stötta Johan m. vänner och hela Freeride "koncernen" så tycker jag att alla, om de nu får betalt per klick, klickar sig in på de hemsidor som annonserar på Freeride. Det är bara att stänga fliken om man inte orkar "window(s)-shoppa". Har blivit en vana för mig att klicka på annonserna varje gång jag besöker min Freeride, min startsida.

Let's click again!

Ett klick för FREERIDE!
De är nog inte direkt affiliates om vi säger så, jag är 100%(avrundat) säker på att de tar betalt per 1000 sidvisningar!

Så det bästa är att bara fortsätta besöka freeride flera gånger om dagen!

Ett klick för FREERIDE!
Sant!! "om de nu stämmer" så gör jag de med! tros det att vi kommer få något svar från någon inside Freeride.se eller?

HÄÄÄLSN...

Ett klick för FREERIDE!
Gött initiativ! Man kan "råka" klicka på annonserna av misstag också :P Det brukar jag. Så ställ in musen på "extra känslig" så rör sig pilen jätte mycket så kanske man "råkar" klicka fel :P
Tycker det är bra, för som alla vet så är freeride världens bästa hemsida och då är det klart att grunaren ska få creds för det ;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp