Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ett litet tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6090" data-attributes="member: 10565"><p>Ett enkelt sätt att göra sin skidåkning mer njutbar är att slänga ut standardsulorna i skidskorna och skaffa ett par formgjutna! Det kostar visserligen några hundralappar men är värt varenda krona för den som åker mycket skidor. Fördelen med den formgjutna sulan är att du står stadigare eftersom din vikt fördelas bättre samtidigt som fotens muskler kan arbeta mer avslappnat. Du riskerar inte att halka omkring i skon och behöver inte spänna åt så att fötterna domnar för att stå stadigt.</p><p></p><p>Jag köpte ett par sulor för åtta år sedan som nu är inne på tredje paret skidskor. Och jag kan utan problem stå på skidor åtta timmar om dagen. (Utan problem med fötterna i alla fall...)</p><p></p><p>MVH/ Mountain Man</p><p></p><p>PS! Det optimala är naturligtsvis en formgjuten innersko, men det kostar en hel del... DS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6090, member: 10565"] Ett enkelt sätt att göra sin skidåkning mer njutbar är att slänga ut standardsulorna i skidskorna och skaffa ett par formgjutna! Det kostar visserligen några hundralappar men är värt varenda krona för den som åker mycket skidor. Fördelen med den formgjutna sulan är att du står stadigare eftersom din vikt fördelas bättre samtidigt som fotens muskler kan arbeta mer avslappnat. Du riskerar inte att halka omkring i skon och behöver inte spänna åt så att fötterna domnar för att stå stadigt. Jag köpte ett par sulor för åtta år sedan som nu är inne på tredje paret skidskor. Och jag kan utan problem stå på skidor åtta timmar om dagen. (Utan problem med fötterna i alla fall...) MVH/ Mountain Man PS! Det optimala är naturligtsvis en formgjuten innersko, men det kostar en hel del... DS. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ett litet tips!
Tillbaka
Topp