Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ett litet tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Redbeard" data-source="post: 6091" data-attributes="member: 9655"><p>Du har helt rätt Mountain Man. Jag har inte nån aning hur det är att åka i standardsulor för det var så länge sedan jag gjorde det. Jag har lätt för att förtränga tråkigheter. Vill bara göra ett tillägg. Fryser du lätt om fötterna så ska du inte skaffa dyra elvärmepaket till pjäxorna utan använd formsulor så behåller du blodcirkulationen i fötterna. Jag brukar åka även om det är -20 men jag fryser aldrig om fötterna fastän jag har bara ett strump-par. Man ska inte ha fler heller för den delen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Redbeard, post: 6091, member: 9655"] Du har helt rätt Mountain Man. Jag har inte nån aning hur det är att åka i standardsulor för det var så länge sedan jag gjorde det. Jag har lätt för att förtränga tråkigheter. Vill bara göra ett tillägg. Fryser du lätt om fötterna så ska du inte skaffa dyra elvärmepaket till pjäxorna utan använd formsulor så behåller du blodcirkulationen i fötterna. Jag brukar åka även om det är -20 men jag fryser aldrig om fötterna fastän jag har bara ett strump-par. Man ska inte ha fler heller för den delen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ett litet tips!
Tillbaka
Topp