Ett par coola brallor? Paketresa v.7?

Jakbob

Medlem
Hejsan, det börjar bli dags att köpa ett par nya brallor för åkningen, så jag tänkte kika efter nått tips. Jag kör snowboard men gillar inte stilen med lite häng och ett nitbälte, tycker att många skidåkare har betydligt häftigare brallor, såg en i Tänndalen i vintras med röda brallor med massa stjärnor på t.ex.

Någon som vet var man kan köpa ett par häftiga skid/snowboardbrallor som inte är helt enfärgade helst. Är det någon rea i snowboardaffärerna (t.ex. T12) nu?

En annan fråga är om någon känner till någon paketresa som är billig och bra. Jag och några kompisar vill åka v.7, och helst till Österrike, ingen har lust att köra så det får bli buss. Någon som vet nått bra paketerbjudande där boende, resa dit, liftkort och gärna frukost ingår? Med Alpresor kan man åka till badgastein för 5000:-, men vi funderar mer på Ischgl, några andra bra erbjudanden som någon känner till? Kan inte åka med UCPA för jag har inte fyllt 18.

Tack på förhand!

Först och främst, de röda brallorna med stjärnor på är ett par Quiksilver, SNOWBOARD pants.. De flesta nica brallorna är faktiskt snowboard byxor sen beror det på vilken storlek du väljer också. Riktiga skidbrallor skulle typ vara Peak, Salomon, Patagonia osv.. köp snowboardbrallor istället, MYCKET snyggare kläder..

FÖr det andra så kan du ju kolla med andra skidresebolag, bara ringa dit och säga héj vi är si och så många vill åka dit och vad kostar det? www.nortlander.se www.lionalpin.se www.langleytravel.se www.alpresor.se

Dave Spruce: vad hittar man dem brallorna på internet?
Såg att det var en skidåkare som hade dem på sig och har aldrig sett en snowboardåkare med dem så jag gissade på att det var skidbrallor :)

Finns det någon hemsidag som säljer såna lite häftigare brallor, på blue-tomato, boardstore och junkyard hittar jag inga riktigt häftiga.

Klättermusen var inte riktigt min sak, ruskigt seriösa brallor för 5000:-, jag vill hellre ha lite billigare brallor som är aningen häftigare :)

Du kan få köpa mina gamla, har exakt de, röda med stjärnor på men jag använder de knappt längre (är också skidåkare). har ingen aning om var man kan köpa de över internet.

Oj, det vore perfekt, hur stora och för hur mycket? Är de inte skitsletna eller nått? :)

Hur lång är du osv (svårt att veta bara på storlek), skulle bli glad som satan om man kunde köpa ett par bra begagnade som inte var helslitna lite billigare än nypris :)

De är storlek M. Jag är 181 lång och de var lite för stora i midjan för mig så jag har (givetvis) haft ett bälte för att hålla upp de med. Annars är de rätt längd. Är inte speciellt slitna alls, bara nere vid pjäxorna. Lägg till mig på MSN tqm_animal@hotmail.com så kan jag ta lite bilder och skicka till dig. Tror inte du kan köpa de nya någon stans, såldes bara säsong 2003/2004.

Har redan addat dig på msn, blev galen när jag hörde att du hade mina favoritbrallor men du har inte addat mig än tydligen :(

Jag ska gå ut om några minuter, vore bra om du hann adda mig på msn före,

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp