Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ett skidmärke som snart finns i varje kiosk ,K 2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dr-telemark" data-source="post: 922396" data-attributes="member: 44806"><p>Tja, nu är det kanske ingen nyhet att K2 säljer till de stora massorna. Jag köpte ett par K2 Extreme (originalet) på Mats Sport på Backaplan 1990 men hade lika gärna kunnat gå in i närmsta Intersport. Det verkar ha gått rätt okej för K2 ändå... men trendiga? Nja...</p><p>Att jag inte kör på K2 beror på att deras feta lagg är för tunga vridmjuka för min smak. Träkärna ska vara ordentligt gjord och ingen papier maché... Jag är tillräckligt gammal för att prioritera en skidas egenskaper framför varumärket. Att jag sen har ett av de coolaste märkena på mina lagg just nu är mer en slump. Att dom är grymt bra är viktigare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dr-telemark, post: 922396, member: 44806"] Tja, nu är det kanske ingen nyhet att K2 säljer till de stora massorna. Jag köpte ett par K2 Extreme (originalet) på Mats Sport på Backaplan 1990 men hade lika gärna kunnat gå in i närmsta Intersport. Det verkar ha gått rätt okej för K2 ändå... men trendiga? Nja... Att jag inte kör på K2 beror på att deras feta lagg är för tunga vridmjuka för min smak. Träkärna ska vara ordentligt gjord och ingen papier maché... Jag är tillräckligt gammal för att prioritera en skidas egenskaper framför varumärket. Att jag sen har ett av de coolaste märkena på mina lagg just nu är mer en slump. Att dom är grymt bra är viktigare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ett skidmärke som snart finns i varje kiosk ,K 2
Tillbaka
Topp