Eurons intåg...

King_of_Clean

Ny medlem
Eurons intåg...
Är det någon som vet ungefär hur många euro man får slanta upp för en normalstor sejdel med möjd i Val T så här i valuta växlingens tid?

Eurons intåg...
Vaba? 6-7 Euro?

Det skulle betyda att en öl kostar 7 x 9,2 = 64:50 SKR

Jag visste att detta EMU-spektakel skulle höja ölpriserna...

>> RR <<

Eurons intåg...
jojo men le garage är juh förmodligen alpernas dyraste ställe mä....
förra året när jag va där kostade en liten bira 25 franc.. = typ 40 spänn !

Eurons intåg...
Det kan jag tala om eftersom att jag precis kommit hem från Val Thorens! :) mellan 2,5 och 4 EURO pår man pejja upp me för en bira. //fredrik

Eurons intåg...
varför slösa pengar på dyr mjöd när man kan ha en 5:a skattefritt i ryggsäcken? visst är det trevligt och socialt att ta några öl med polarna men det går ju inte runt i längden, ett par hundralappar för en fylla det är ju sjukt!

OBS: jag är 17år dvs. har en minimal inkomst i form av studiebidraget.

Eurons intåg...
Några hundringar för en fylla? Jo, jag minns de dagarna med fasa. När det är så billigt har ju pöbeln också råd. Nä, dyrt skall det vara. 7 Europeiska pissetassar i ShampoooX borde du fått ett par säsongsluder med på köpet. I ValD köster re la 2-3 Euro - så ock i ValT antagligen.

Garage i Shmpooo-hålan låter ju som om det skulle ligga i norska flackvärlden - världsrekordet i dyr öl borde ju vara från Trondheim på 75 norska dollars.

Å andra sidan är det ju väldigt mkt viktigare att hålla reda på RomBox priser i ValT - och rent generellt vad Pastisen, Genepin samt den GRÖNA Chartreusen köster.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp