Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Existerar den perfekta allmountainskidan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fogelberg" data-source="post: 1194596" data-attributes="member: 161740"><p>Blizzard rustler 10 om du vill ligga kring 100mm i midjan annars rustler 11 för att ha en skida till precis allt. Jag provåkte 10an på en teståkningsdag och tyckte om den extremt mycket. Chansade sedan och beställde 11an och blev överraskad över att jag tyckte den var minst lika rolig i pist samt hade ett grymt grepp på hårda underlag. Då har man dessutom 112mm under foten när men ger sig ut i djupsnön.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fogelberg, post: 1194596, member: 161740"] Blizzard rustler 10 om du vill ligga kring 100mm i midjan annars rustler 11 för att ha en skida till precis allt. Jag provåkte 10an på en teståkningsdag och tyckte om den extremt mycket. Chansade sedan och beställde 11an och blev överraskad över att jag tyckte den var minst lika rolig i pist samt hade ett grymt grepp på hårda underlag. Då har man dessutom 112mm under foten när men ger sig ut i djupsnön. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Existerar den perfekta allmountainskidan?
Tillbaka
Topp