Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Existerar den perfekta allmountainskidan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 1194666" data-attributes="member: 48303"><p>Funderar själv på att köpa ett par Anima eller Atris. </p><p>Hade ifjol Kore 117 och åkt en del på Kore 105, hade även ett par Candide 3.0 som inte alls föll min smak, alldeles för ostabil, känns som 2 tändstickor under fötterna.</p><p>Hade även ett par Enforcer 100 som jag tyckte rent ut sagt sög, de va bra kantgrepp i pisten kanske men riktigt tråkig skida som gräver ner nosen som en betongklump!</p><p></p><p>Älskar mina Kores, dom går som tåget, känns som raceskidor och går över det mesta. </p><p>De är inte de mest lekfulla och inte de bästa om de är puckligt. </p><p>Så därför tror jag att Animan kanske kan passa mig ännu bättre än Kore eftersom de är liknande skidor fast mer lekfullhet och går bättre i puckligt vad jag läst?</p><p></p><p>Blir till att testa dem på Åres skidtest under lucia och även andra man är lite småsugen på, quest 108, några extrem skidor och några k2?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 1194666, member: 48303"] Funderar själv på att köpa ett par Anima eller Atris. Hade ifjol Kore 117 och åkt en del på Kore 105, hade även ett par Candide 3.0 som inte alls föll min smak, alldeles för ostabil, känns som 2 tändstickor under fötterna. Hade även ett par Enforcer 100 som jag tyckte rent ut sagt sög, de va bra kantgrepp i pisten kanske men riktigt tråkig skida som gräver ner nosen som en betongklump! Älskar mina Kores, dom går som tåget, känns som raceskidor och går över det mesta. De är inte de mest lekfulla och inte de bästa om de är puckligt. Så därför tror jag att Animan kanske kan passa mig ännu bättre än Kore eftersom de är liknande skidor fast mer lekfullhet och går bättre i puckligt vad jag läst? Blir till att testa dem på Åres skidtest under lucia och även andra man är lite småsugen på, quest 108, några extrem skidor och några k2? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Existerar den perfekta allmountainskidan?
Tillbaka
Topp