Existerar snowboardläger?

• Trådstartare Trådstartare EminaKludd
  • Start datum Start datum
E

EminaKludd

Guest
Jag menar, finns det öppna snowboardläger (eller resor) man kan åka på när man är som mig? Inte klubbmedlem någonstans, 19 år gammal och tjej som bara vill lära mig massor...

Eller sånt existerar inte? =/

/

Okey, ser intressant ut =) men är det inte för tjejer som ska söka gymnasiet bara då? Inge roligt om man är flera år äldre än alla andra....
Annars är det ett bra tips till nästa år!

Skriv fler tips om ni har!

UCPA har resor med snowboardåkning, då åker man med en instruktör i en vecka med folk som är jämnbra med dig själv.

ucpa.se

Grymt tack! xD

Girliecamp är just nu väldigt intressant!
Inte säkert det blir i år, men jag blir så taggad.

Skriv mer tips den som har =)

Girl campet i tärnaby är inte till för dem som ska söka till gymnasie, då det inte finns något gymnasie i tärnaby det är en folkhögksola. Delatagarna på campet är till för dig som är TJEJ/KVINNA i alla åldrar som vill utvecklas på snowboard, från de inte så erfarna i kanske 13års åldern till tjejer i 20-30års åldern tror inte vi haft någon som är äldre än så men de är oxå jätte välkommna. De flesta som är med på campen brukar vara mellan 17-23 men som sagt. alla är välkommna och vi kommer att designa om parken så att den ska bli tipp topp, passa allt ifrån dig som vill lära dig din första grab till dig som håller på att nöta in avancerade snurrar 720+

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp