Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
experter som rekomenderar skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gamblerskis" data-source="post: 79487" data-attributes="member: 42493"><p>Efter att ha surfat runt en stund i forumet så kan jag dra följande slutsats. Det verkar som att de finns väldigt många experter här på freeride. Dessa experter verkar offta ha en jag mot folket inställning.</p><p>Vad är mening med alla dessa "puckade" svar folk lämmnar i forumet? Om man inte vet vad man snackar om ska man inte yttra sig. </p><p></p><p>När någon ställer en fråga vill han ju antagligen ha ett bra o rimligt svar, därför är det ingen vitts att tex skriva ner alla dom häfftigaste skidmodellerna man kan komma på bara för att få lägga sin näsa i blöt. Hjälp varandra i stället, Hör efter vad personen tänker använda skidorna till innan ni klämmer dit seth pistol som en bra parkskida för att ta ett exempel.</p><p></p><p>Sluta upp med att rekomendera skidor ni aldrig åkt på! hur ska ni kunna veta hur en skida känns att åka på genom att bara ha läst om den på internet?</p><p></p><p>Skaffa lite mer kött på benen innan ni yttrar er tack.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gamblerskis, post: 79487, member: 42493"] Efter att ha surfat runt en stund i forumet så kan jag dra följande slutsats. Det verkar som att de finns väldigt många experter här på freeride. Dessa experter verkar offta ha en jag mot folket inställning. Vad är mening med alla dessa "puckade" svar folk lämmnar i forumet? Om man inte vet vad man snackar om ska man inte yttra sig. När någon ställer en fråga vill han ju antagligen ha ett bra o rimligt svar, därför är det ingen vitts att tex skriva ner alla dom häfftigaste skidmodellerna man kan komma på bara för att få lägga sin näsa i blöt. Hjälp varandra i stället, Hör efter vad personen tänker använda skidorna till innan ni klämmer dit seth pistol som en bra parkskida för att ta ett exempel. Sluta upp med att rekomendera skidor ni aldrig åkt på! hur ska ni kunna veta hur en skida känns att åka på genom att bara ha läst om den på internet? Skaffa lite mer kött på benen innan ni yttrar er tack. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
experter som rekomenderar skidor?
Tillbaka
Topp