extrajobb i Zermatt under mars (barnflicka sökes)

DanielR

Ny medlem
extrajobb i Zermatt under mars (barnflicka sökes)
Hej,

Vi åker ned till Zermatt 4 mars och stannar en månad. Vi har 3 barn (4,3 och en liten ca 10 månader). Vi skulle behöva hjälp några dagar i veckan under perioden. Tex förmiddag någon dag, någon kväll mm. med barnpassning i chalet eller kring huset. Så vi söker en tjej som kan hjälpa oss lite extra under mars (tom 7 april). Referenser och någon erfarenhet av barn. Toppen om du bor nära sthlm, så kan vi bekanta oss innan, annars får det lösa sig.
Mvh, Daniel

Förtydligande: Det blir ca 20h/ veckan
 
Senast ändrad:
extrajobb i Zermatt under mars (barnflicka sökes)
Hejsan Daniel.
Jag är väldigt intresserad av att jobba för er under mars månad.
Jag är en 20-årig tjej från helsingborg som har väldigt mycket erfarenhet av barn och deras behov. Har även en stor bredd vad gällande andra kunskaper samt ett sunt förnuft och ett ständigt glatt humör. Jag har stor erfarenhet av att jobba med alla sorters människor. I somras arbetade jag tex på ett vårdboende där jag utförde samma arbetsuppgifter som en undersköterska. Jag har jobbat extra på dagis och har stor erfarenhet av barn då min äldre syster har tre små. På fritiden idrottar jag mycket och jag tycker om att vara utomhus och hitta på olika aktiviteter. Jag är tålmodig och hjälpsam och vet mycket väl vad det innebär att ha ansvar för andra människor. Känns detta intressant för er så hör gärna av er =) MVH Linn Henriksson.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp