DanielR
Ny medlem
extrajobb i Zermatt under mars (barnflicka sökes)
Hej,
Vi åker ned till Zermatt 4 mars och stannar en månad. Vi har 3 barn (4,3 och en liten ca 10 månader). Vi skulle behöva hjälp några dagar i veckan under perioden. Tex förmiddag någon dag, någon kväll mm. med barnpassning i chalet eller kring huset. Så vi söker en tjej som kan hjälpa oss lite extra under mars (tom 7 april). Referenser och någon erfarenhet av barn. Toppen om du bor nära sthlm, så kan vi bekanta oss innan, annars får det lösa sig.
Mvh, Daniel
Förtydligande: Det blir ca 20h/ veckan
Vi åker ned till Zermatt 4 mars och stannar en månad. Vi har 3 barn (4,3 och en liten ca 10 månader). Vi skulle behöva hjälp några dagar i veckan under perioden. Tex förmiddag någon dag, någon kväll mm. med barnpassning i chalet eller kring huset. Så vi söker en tjej som kan hjälpa oss lite extra under mars (tom 7 april). Referenser och någon erfarenhet av barn. Toppen om du bor nära sthlm, så kan vi bekanta oss innan, annars får det lösa sig.
Mvh, Daniel
Förtydligande: Det blir ca 20h/ veckan
Senast ändrad: