Extrem BUTCHER`S HOOK

Johan555

Ny medlem
Extrem BUTCHER`S HOOK
Tjena!
Försökt hitta lite recentioner om denna skidan men kammat noll.Har någon här åkt den?
Skulle vilja veta lite mer om den.Och nej har inte tid att åka till åre och testa.Håller till på andra ställen iår.

Tack

Extrem BUTCHER`S HOOK
Sjukt roliga när det är djupt!
Jag kan tyvärr inte säga så mycket mer eftersom jag knappt provat de i pisten, bara mellan åk och då funkar de kanon, men jag vet inte vad du ska ha de till, är det djupt du ska åka, köp..

Senast ändrad:
Extrem BUTCHER`S HOOK
Yes,hade läst dom innan,va lite dåliga tycker jag.
Nån som har koll på flex och liknade.

De blir mest puder och offpist David.Sen är ju de oundvikligt med pist tex om damen är med,så nåt åk i pisten blir de ju alltid.

Såg ni hur de såg ut på kanter och så?haft patriot och å-bhan och de har blivit så jävla fula lixom på ovansidan skidan ut på kanterna."Kantstött" kan man säga.

Extrem BUTCHER`S HOOK
Om du kollar mina videoklipp så får du en videorecension på hur de funkar, de två klippen från Japan.
Det som du pratar om med kanterna är inget jag tänkt på.

Extrem BUTCHER`S HOOK
Johan555 sa:
Såg ni hur de såg ut på kanter och så?haft patriot och å-bhan och de har blivit så jävla fula lixom på ovansidan skidan ut på kanterna."Kantstött" kan man säga.
På årets modeller har Extrem dragit ner topsheeten en aning, typ som några mm:s cap på sidan ner mot sidewallen. Det har förbättrat hållbarheten enormt och det problemet du nämner är nästan borta, förutsatt att du menar topsheet-chippning på fullsandwich-modeller vill säga, men det antar jag att du gör.

Extrem BUTCHER`S HOOK
Jag gillade dem inte den halvdag jag åkte på dem, mest i pist. Tyckte de va lite för hårda och kändes döda. Finns roligare puderskidor inte minst för piståkning.

Tillbaka
Topp