Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Extrem Frontier 80 och 85
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cool-Hinken" data-source="post: 1090244" data-attributes="member: 156046"><p>Tack för ett välskrivet svar. Det du skriver var väl ungefär precis det jag hoppades på när jag såg att Extrem skulle göra en "pistigare" skidar. Har mailat lite med Åreskidan angående Frontier 80 och den kommer i följande utföranden:</p><p></p><p>Radie </p><p>168 cm: 14 m</p><p>175 cm: 15 m</p><p>182 cm: 16 m</p><p></p><p>Fick tipset att ha något kortare skidor än vad man brukar om man prioriterar en snabb och rapp skida före stabilitet, vilket jag gjort i det här fallet. Har beställa ett par 175 cm (180 cm/75 kg), ska bli vansinnigt spännande, inte minst utifrån recensionen ovan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cool-Hinken, post: 1090244, member: 156046"] Tack för ett välskrivet svar. Det du skriver var väl ungefär precis det jag hoppades på när jag såg att Extrem skulle göra en "pistigare" skidar. Har mailat lite med Åreskidan angående Frontier 80 och den kommer i följande utföranden: Radie 168 cm: 14 m 175 cm: 15 m 182 cm: 16 m Fick tipset att ha något kortare skidor än vad man brukar om man prioriterar en snabb och rapp skida före stabilitet, vilket jag gjort i det här fallet. Har beställa ett par 175 cm (180 cm/75 kg), ska bli vansinnigt spännande, inte minst utifrån recensionen ovan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Extrem Frontier 80 och 85
Tillbaka
Topp