Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det någon som vet var jag kan få tag i en Extrem logo hat någonstans? Ni vet den där det står extrem i nederkant av mössan och runt om...
Eller har ni något annat förslag på en shcysst mössa?
KASK är ju jävligt mycket mer respekt än en extremmössa tycker jag. Brantåkarstilen är högre med en kask, extrem är mer: URbAn JibB, Dj ScrTacH, MonGO FLIPP ,CAwbojsar SPinn o sånt....Alltså mitt tips köp en kask om du inte e en riktig jibberkid...
Virka/Sticka dig en egen mössa. (Eller om du inte kan be farmor/mormor) Det ger mycket mer "respekt" som el_maco kallar det. Skit i va fan det står på mössan, eller vems märke det en må vara . Huvudsaken är att den är att det fyller sitt syfte, att värma knoppen... Och om det sedan är hemmagjord och jävligt personlig ökar bara "respekten".
Adams Sport finns den på om du bor i göteborgstrakten, annars kan man väl beställa från hemsidan? kunde det förra säsongen iaf... men den e fräsch, helt klart....
Jag tror att Alvis var ironisk. Jag tycker att man ska köpa saker både för funktion och design. Jag tycker att man ska få köpa en mössa för den är snygg utan att bli trakkad på forumet.
En extrem mössa kanske ger mer respekt i hoooden, va vet jag!
//Oskar
Fan, jag tror på att sticka en egen mössa, Oj va fin den ska bli! Iofs så stickade jag en mössa när jag var yngre, Den är mkt mysig. Den ahr en sån här kant som rullas upp. Sen så är den röd och vitrandig i kraftiga ränder vågrätt. Får se om den fortfarande passar.
Jag har en sjukt skön mössa fattar knappt vilket kap det va ännu o jag köpte den för ett år sen. Det är en seger med gore tec innuti över örona assså det skönaste som finns iofs hör man lite sämre men va gör det O gud va billig den va hittade den i en fynd låda endast 29 spänn. Kanske inte den modernaste looken men whatever den e varm o go o sitter prima Asså jag gillar inte iden att beställa mössa över nätet man måste ju testa den hur den sitter e ju det viktigaste.