Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Project 100 för japanpuder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1081700" data-attributes="member: 12152"><p>Det har funnits en del riktigt billiga dealar på köp och sälj den senaste tiden på bra puderlagg. Vet inte om några av dom finns kvar, men ta en titt där så kan du kitta upp dig till mycket rimligt pris. </p><p></p><p>QST 116 är definitivt en skida som du kan ha som enda skida om du är van att driva den typen av skidor. Den är centralt balanserad och känns som en mindre och aningen lättare variant av Rocker2 122 om du har testat den. Bredden är lagom som allroundskida för alpbruk tycker jag. Personligen föredrar jag en skida som är aningen för bred i pisten än en skida som är för smal utanför. Har du bara ett par bra pjäxor är 116mm ingen bredd att oroa sig över, oavsett underlag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1081700, member: 12152"] Det har funnits en del riktigt billiga dealar på köp och sälj den senaste tiden på bra puderlagg. Vet inte om några av dom finns kvar, men ta en titt där så kan du kitta upp dig till mycket rimligt pris. QST 116 är definitivt en skida som du kan ha som enda skida om du är van att driva den typen av skidor. Den är centralt balanserad och känns som en mindre och aningen lättare variant av Rocker2 122 om du har testat den. Bredden är lagom som allroundskida för alpbruk tycker jag. Personligen föredrar jag en skida som är aningen för bred i pisten än en skida som är för smal utanför. Har du bara ett par bra pjäxor är 116mm ingen bredd att oroa sig över, oavsett underlag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Project 100 för japanpuder?
Tillbaka
Topp