F.O.S.S - Flerkz Open Super Sessions

Som tråden lyder.
I vinter anordnar Flerkz ett Super Session i Sunnerstabacken (och självklart resten av uppsala för er som känner för att köra lite urbanz) !!
Samma regler och sånt som för JOSS gäller bara att våra fester kommer vara fetare.
Men det vi undrar då är hur stort intresse det finns över att vi anordnar den här tävlingen.
Intresserade? Hör av er och glöm ej att ha en video på när ni kör så vi kan veta exakt hur bra ni är och om ni faktiskt har någon chans mot Flerkz gänget.
Teams step on up !!

Senast ändrad:
Team freeride signar in med Mig i spetsen, Ola melin bakom kameran och Marin och Johan Åkesson som åkare!
Sen har vi även Dr Snow, Pnyberg och Nojlas som fanclub som följer med och supportar!

ser fram emot detta

Tävlingen är av :/ B2's morsa låter inte deltagarna bo i hennes mansion..
"JAG VÄGRAR HA MASSA BLÖTA FULLA SNORUNGAR SOM GÅR MED PJÄXOR PÅ MITT GOLV OCH REPAR DET"
hon sa ja först..

Flerkz-niggawithagun sa:
Tävlingen är av :/ B2's morsa låter inte deltagarna bo i hennes mansion..
"JAG VÄGRAR HA MASSA BLÖTA FULLA SNORUNGAR SOM GÅR MED PJÄXOR PÅ MITT GOLV OCH REPAR DET"
hon sa ja först..
synd. ni får ta å kirra ett hotell som vi kan bo på billigt.

Alla som h8ar på Flerkz får inte komma (under samlag) men vi har pratat med redbull och dom tyckte de lät som en kul ide och var intresserade av att sponsra, får se hur mycket dom vill sponsra med.. ett flerkz möte skall ordnas.

Snödjup

Tillbaka
Topp