Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
F2 brädor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joakimm1" data-source="post: 866309" data-attributes="member: 58143"><p>tjenare, la brädan på hyllan för ett par år sen och har tänkt börja åka mycket nu igen. </p><p>Har prövat åka i park med en lånad bräda några gånger nu finner det awesome!</p><p></p><p>så nu när jag ska köpa bräda så har jag sett märket F2 som har rätt bra priser nu, är det några av er därute som har erfarenheter av dom brädorna? tänker mest åka runt och leka och köra park.</p><p></p><p>har en fråga angående längd med,</p><p></p><p>längd: 183</p><p>vikt: 73</p><p></p><p>156, är det en bra längd för mig i park?</p><p></p><p></p><p></p><p>mvh jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joakimm1, post: 866309, member: 58143"] tjenare, la brädan på hyllan för ett par år sen och har tänkt börja åka mycket nu igen. Har prövat åka i park med en lånad bräda några gånger nu finner det awesome! så nu när jag ska köpa bräda så har jag sett märket F2 som har rätt bra priser nu, är det några av er därute som har erfarenheter av dom brädorna? tänker mest åka runt och leka och köra park. har en fråga angående längd med, längd: 183 vikt: 73 156, är det en bra längd för mig i park? mvh jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
F2 brädor
Tillbaka
Topp