F2 brädor

joakimm1

Ny medlem
F2 brädor
tjenare, la brädan på hyllan för ett par år sen och har tänkt börja åka mycket nu igen.
Har prövat åka i park med en lånad bräda några gånger nu finner det awesome!

så nu när jag ska köpa bräda så har jag sett märket F2 som har rätt bra priser nu, är det några av er därute som har erfarenheter av dom brädorna? tänker mest åka runt och leka och köra park.

har en fråga angående längd med,

längd: 183
vikt: 73

156, är det en bra längd för mig i park?



mvh jocke
 
F2 brädor
Längden blir nog bra, men du skulle kunna ta en runt 152 om du bara kör park.

Vet inte mycket om F2 dock vet jag att Hollywood.se har rea nu och det är "scheisse billigt".
Till exempel nitro brädorna.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp