F2 brädor
tjenare, la brädan på hyllan för ett par år sen och har tänkt börja åka mycket nu igen.
Har prövat åka i park med en lånad bräda några gånger nu finner det awesome!
så nu när jag ska köpa bräda så har jag sett märket F2 som har rätt bra priser nu, är det några av er därute som har erfarenheter av dom brädorna? tänker mest åka runt och leka och köra park.
har en fråga angående längd med,
längd: 183
vikt: 73
156, är det en bra längd för mig i park?
mvh jocke
Har prövat åka i park med en lånad bräda några gånger nu finner det awesome!
så nu när jag ska köpa bräda så har jag sett märket F2 som har rätt bra priser nu, är det några av er därute som har erfarenheter av dom brädorna? tänker mest åka runt och leka och köra park.
har en fråga angående längd med,
längd: 183
vikt: 73
156, är det en bra längd för mig i park?
mvh jocke