Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
F2 Random eller Burton Se7en
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mackan_6" data-source="post: 184001" data-attributes="member: 64677"><p>det bästa rådet jag kan ge dig o kära snödyrkarkompis är att gå in på burtons hemsida, burton.com och gör deras test för utrustnig de har, du skriver in vikt, längd mm så tar de fram vad som passar dig bäst. Av egen erfarenhet hade jag skitit i burton (knäckt 2 brädor uninc och dominant på 2 säsonger) Kolla runt lite på nätet o hör vad andra säger. Jag kör nu på Nitro o tycker den e riktigt skön. Ska dock tillägga att burtonbrädorna är godomliga o åka på!!!</p><p></p><p>MVH marcus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mackan_6, post: 184001, member: 64677"] det bästa rådet jag kan ge dig o kära snödyrkarkompis är att gå in på burtons hemsida, burton.com och gör deras test för utrustnig de har, du skriver in vikt, längd mm så tar de fram vad som passar dig bäst. Av egen erfarenhet hade jag skitit i burton (knäckt 2 brädor uninc och dominant på 2 säsonger) Kolla runt lite på nätet o hör vad andra säger. Jag kör nu på Nitro o tycker den e riktigt skön. Ska dock tillägga att burtonbrädorna är godomliga o åka på!!! MVH marcus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
F2 Random eller Burton Se7en
Tillbaka
Topp