Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Få ut det mesta av skidåkning med en femåring innan man blir styrd av skollov
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wangler" data-source="post: 1145887" data-attributes="member: 65352"><p>Fantastiskt inlägg ?</p><p>Hög igenkänningsfaktor på många punkter.</p><p>Mvh</p><p>Skild pappa med ny partner och totalt nu 5 barn/bonus från 6 år upp till 17 och vi båda arbetar kommunalt.</p><p></p><p>Vi fick med 8dagar i sälen under jul/nyår </p><p>2 helger i Romme under mellanperiod.</p><p>2 dagar i Flottsbro</p><p>2 i hamnarby</p><p>1 vecka i Bad Gastein.</p><p></p><p>Sitter precis själv och funderar på om en påsk i sälen ska bli avslutet denna säsong.</p><p>Påsken är sen denna gång så det känns lite som en chansning. ?</p><p></p><p>Men ok.. min 6 åring vill inte..Så det är en av de stora bromsarna.</p><p>Har också accepterat att vi ibland delar på oss under ledigheter då skidor lockar mig lite mer..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wangler, post: 1145887, member: 65352"] Fantastiskt inlägg ? Hög igenkänningsfaktor på många punkter. Mvh Skild pappa med ny partner och totalt nu 5 barn/bonus från 6 år upp till 17 och vi båda arbetar kommunalt. Vi fick med 8dagar i sälen under jul/nyår 2 helger i Romme under mellanperiod. 2 dagar i Flottsbro 2 i hamnarby 1 vecka i Bad Gastein. Sitter precis själv och funderar på om en påsk i sälen ska bli avslutet denna säsong. Påsken är sen denna gång så det känns lite som en chansning. ? Men ok.. min 6 åring vill inte..Så det är en av de stora bromsarna. Har också accepterat att vi ibland delar på oss under ledigheter då skidor lockar mig lite mer.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Få ut det mesta av skidåkning med en femåring innan man blir styrd av skollov
Tillbaka
Topp