Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De är ungefär 10 gånger bättre än Hellebent på uppkörd/hård snö i alla fall.Berggrund sa:Jag har ett par.
Skidorna kräver fluff. Dem är kassa så fort det blir stötigt och svåråkta när det är hårt. Dem är roliga i löst dock.
Personligen är jag inte helt nöjd men det är nog framförallt att dem bli korta som är problemet. Men dem är ju faktiskt inte gjorda för att åka uppåkt.
Jo fast Hellbenten är ju ingen höjdarskida så det säger ju inte så mycket. Jag antar att Royalen funkar relativt bra för den bredd och rocker som den har men jag känner mig fortfarande betydligt begränsad av den i uppkörda fören. Men jag har haft otroligt kul på den i fluff.Mannen-som-surfar sa:De är ungefär 10 gånger bättre än Hellebent på uppkörd/hård snö i alla fall.Berggrund sa:Jag har ett par.
Skidorna kräver fluff. Dem är kassa så fort det blir stötigt och svåråkta när det är hårt. Dem är roliga i löst dock.
Personligen är jag inte helt nöjd men det är nog framförallt att dem bli korta som är problemet. Men dem är ju faktiskt inte gjorda för att åka uppåkt.