Familjeresa Japan 2025
Jag har börjat planeringen för en lite större familjeresa till Japan V.1 & 2 2025. Vi är tre familjer med äldre tonårsbarn som vill testa på att göra en kombinerad skirdresa samt upptäcka lite av japan medan vi är där. Min plan är att vi utforskar Tokyo och södra japan v.1 för att sedan bege oss till Hokkaido V.2. Vi komer hyra två minibussar för att kunna röra oss fritt dit snön finns. Det kommer bli liftburen åkning med enstaka turer för de av oss som söker det lilla extra. Jag har varit på Hokkaido tidigare och vi har erfarenhet Niseko, Moiwa, Kiroro. Några av tonåringarna är nybörjare offpist men vill lära sig.
Någon som gjort en liknande resa och har bra/dåliga erfarenheter som man önskar dela med sig av?
Vi letar boende som kan rymma oss alla (13 - 15 pers) med en rimlig prisnivå. Tips? Erfarenheter?
Lokala guider som kan tas sig an oss som grupp?
Tack på förhand!
Någon som gjort en liknande resa och har bra/dåliga erfarenheter som man önskar dela med sig av?
Vi letar boende som kan rymma oss alla (13 - 15 pers) med en rimlig prisnivå. Tips? Erfarenheter?
Lokala guider som kan tas sig an oss som grupp?
Tack på förhand!