Fan sluta upp med dubbelskrivningen

ollefjall

Ny medlem
Nu får det vara nog, jag har fan sett samma forum inlägg i 3 dagar nu.
Folk lägger upp sina Furom trådar 10 gånger varje gång!
Nog för att man kan lägga upp samma tråd 2 gånger om det är brådskande, viktigt. Men många överdriver. Nu har iallafall jag fått nog.

Dubbelskrivning är en iriterande sak. Men ollefjall, särkrivning är en annan som du borde tänka på. Foruminlägg heter det. Eller vill du ha hjälp av en sjuk sköterska när du mår dåligt?

om det inte är så att ni har RIKTIGT SVÅRT att förstå vad folk menar kan ni bara hålla käften och skaffa en bättre hobby än att anmärka på folks stavningsvanor.

Ollefjall: Jag har bara sett 2 stycken upplägg av samma forumnlägg, 1 gång. Så det kan ju inte handla om många som gör så?

Sen så kommer ju samma foruminlägg upp på startsidan om nån svarar på det, men det var nog inte det du menade!

Om alla ni som skriver en massa inlägg om dubbelinlägg, moderatorer och oseriösa svar kunde lägga av med det!!!

Det här är ett forum för skid och brädåkning, inte för diskussioner om webregler. De få dubbelskrivningar och oseriösa svar som dyker upp i forumet är ingenting om man jämför med alla klagomål på dubbelskrivningar och oseriösa svar. Engagera er i att skriva seriösa inlägg som berör åkning istället så blir Freeride en bättre plats att leva på.

Jag tycker att det är konstigt att man reagerar över en sån här sak? Det får väl stå för den som gör det eller hur? Att ens haka upp sig på det? Detta har ju fungerat? Du måste vara den första som ens "orkar" reagera...

piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis*

Nej, därför att det gör ju att ingen hinner se det foruminlägget man själv vill lägga upp!!
Ajuste, Scotten. Kom fan inte o prata om meningslösa konversationer på detta forum...

Jag försöker ta bort inlägg som blivit dubbelpostade så fort jag upptäcker dem. Men ibland kan jag säkert missa något inlägg, då vore jag grymt tacksam om ni kunde rapportera inlägget som är dubbelpostat med den röda lilla utropstecknet till höger.

Som forumreglerna säger så vill vi bara ha en version av varje inlägg, annars blir det oerhört svårt att följa inlägget och svaren om det sprider ut sig på två ställen.

Tack Johan, skönt att ha en aktiv admin :)
Alla andra som håller med kan hjälpa till så att det får ett stopp!

Sedan tänkte jag bara att Scotten kom inte o tala om meningslösa foruminlägg här inte! Du vet nog vad jag menar.

Tillbaka
Topp